Tröttsöndag,

Usch vad trött jag är, vi var inte hemma förens vid halv 6 i morse. Jag och Sebbe spenderade kvällen hemma hos ett par vänner som bor några lägenheter bort. Pojkarna kollade på film medans jag och Therese satt och pratade skit i köket. Blev en hel del flams med lite vettigt fick vi nog också in hehe..
Kollade även på en dokumäntär om "crystalmeth" Metamfetamin, som är ansed som världens farligaste drog. Ruset kan vara upp till tolv timmar men vid återdosering kan man fastna i ett rus som varar flera dagar (!!) Det liknar amfetamin men är något kraftfullare och mera beroendeframkallande. Dessutom är det mycket billigare. Det var sjukt att se vad människor förvandlades till, fyfan!
Men det är endå rätt intressant att sitta och klicka runt lite..
Men nog om det!
Snart blir jag och Sebbe upphämtade av min kära far för att åka hem till oss. Vi ska äta lite sedan blir det nog bara att umgås lite, trevligt! Troligtvis åker vi hem till Sebbe igen senare ikväll för att imorgon kommer de och tapetserar om hallen och köket här och då måste jag vara hemma eftersom att Sebbe jobbar. Ska bli spännande att se hur det blir, roligt med nytt!



Låter bilden tala för sig själv,





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0