Tröttmössa,

Nu har jag äntligen landat hemma hos Sebbe igen efter en dag ute på vift. Känns som att jag ska decka när som helst men det finns det ingen tid för. Det ska diskas och städas sen fixas lite mat på det, fast det gör nog Sebbe duktig som han är!
Började dagen med att stressa eftersom att jag trodde att jag försovit mig lite. Och smarta som vi är så kom jag ju på att varken Elin eller jag har pengar på mobilen och vi hade inte bestämt vart på stan vi skulle ses. Genomtänkt där liksom, men som tur är slog min kära pojkvän henne en pling och lokaliserade mig hehe!
Det visade sig att hon också sovit lite längre än planerat så jag mellanlandade hos Denise där Elin var.
Vi tog hem mat (Sallad från älskade Vivaldi) men jag orkade bara ungefär halva, trots att jag var så grymt hungrig. Tror att min magsäck har krympt ännu mer..
När jag var hemma så passade jag på att väga mig och det visade sig att jag gått ner 2 kilo, awesome!
Passade även på att möta upp Madde på stan, solade och fixade lite innan jag tog bussen hit igen.
Var riktigt skönt att sola även om jag tappar tålamodet efter 5 minuter haha!
Hade tänkt att ta bilder idag men det glömde jag så klart bort. ej okej!
Sebbe är iväg och handlar så ska passa på att plocka lite här så länge och dunka lite musik.
Blogg you later bitches!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0