Stress Tisdag,

Idag vaknade jag av att solen lös mig rakt i ansiktet, underbart för en gångskull hihi!
Strax därefter plingade hantverkaren på dörren, han ville komma in och tapetsera så det är han i full gång med nu. Väntar med spänning på resultatet hiho!
Har även varit ner i tvättstugan och slängt in två tvättar som jag måste vänta på innan jag drar ner på stan för att luncha med en vän. Ska passa på att göra mig iordning så länge. Sitter här och ler för mig själv, det är så otroligt underbart när solen kikar fram efter några gråa och trista dagar. Energin flödar!
Har ju som sagt inte mått så bra de senaste dagarna och har därför kanske utelämnat lite mer av mitt privatliv än vad jag brukar. Igår kväll innan vi somnade så låg jag i Sebbes armar och vi pratade om allt och inget. Jag fick ur mig så mycket av det jag bär inom mig och vilken befrielse det var. Just då när jag låg där kände jag mig så himla liten och trygg, då visste jag att allting skulle ordna sig. Även om det är en bit kvar!
Vi somnade inte förens efter två, och självklart lyckades han försova sig i morse stackarn. Trots att han stressade sönder så missade han bussen och kom tillbaka hem hit och var inte glad någonstans..
Jag var så trött så jag var nog inte till så stort stöd, ska nog skicka ett sött sms till honom på en gång hihi.
Men som sagt, mycket på schemat idag och ska se till så att jag ser någorlunda okej ut innan jag visar mig för allmänheten hehe ;)
Blogg you later!





Ta mig tillbaka till solen och värmen,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0