Skulle ha tagit med mitt duntäcke,

Sitter här och fryser som bara den, typiskt att min egna privata värmekälla är på jobbet. Imorse vaknade vi tidigt utav att hantverkare droppade in en efter en. Sebbe kilade iväg till jobbet i regnet stackarn. Jag har ju dragit på mig en förkylning och känner mig inte alltför pigg så jag försökte få lite mer sömn men det var ju i princip omöjligt med allt skruvande, bankade och jag vet inte allt. Men nu har det bytt bänk och luckor i köket och det blev riktigt bra! De har även börjat med att tapetsera om, eller a, något liknande..
De gamla tapeterna sitter kvar men de har spacklat och haft sig. Eventuellt skulle han komma tillbaka senare idag annars skulle han komma i morgon bitti, perfekt!
Det ser ut som ett bombnedslag efter att de varit här. Är det verkligen meningen att de ska lämna allting och gå? Det ligger långa tapetbitar och massa skit över hela golvet i hallen och köket...
Jag som damsög igår!
Nu ska jag se till så att allting kommer på sin plats igen, vi var ju tvugna att plocka ur precis alla skåp och hyllor i hela köket i och med att de skulle byta luckor. Så jag tänkte fixa det så att Sebbe slipper hålla på när han kommer hem från jobbet. Sedan ska jag ut med allt skräp och därefter ta en varm och skön dusch, myys!
Ska försöka sova några timmar också, sov knappt någonting alls i natt. Väntade med att gå och lägga mig så länge som möjligt för att när jag väl lägger mig i sängen så blir jag klarvaken och alla möjliga tankar som jag har försökt att tränga undan ploppar upp.. Det kommer att göra mig galen!
De få timmarna jag lyckades sova så sov jag så himla oroligt också, uscha..
Blogg you later bitches,!



bjuder på en halvgammal bild!
När jag åker hem nästa gång (troligtvis i morgon) så ska jag se till att
få med mig sladden till datorn så att jag kan föra över bilder dagligen.
Då kommer det fler bilder som dessutom blir mer vardagsrelaterade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0