Mysdag,

Har precis städat lite här och kom på att det var förvånandsvärt tyst i huset för att innehålla fyra små barn. Så jag går upp på övervåningen och hittar de tre minsta sittandes i sängen medans storebror försöker sätta på en film.
Det är så roligt att se när syskon faktiskt gör någonting tillsammans utan att småtjaffsa, efter några tillbakaspolningar och lite hjälp ifrån mig så fick vi igång filmen och fyra nöjda småttingar sitter nu där uppe och tittar.. Det är fortfarande förvånandsvärt tyst så jag lär gå upp och titta så att de inte har slocknat på hög.
Då blir till omöjligt att sova senare..
Så fort Matildas föräldrar kommer hem så ska vi fixa iordning oss och göra någonting vettigt av den här iskalla dagen. Vi funderar på att blunda för kylan och resa till solarieöarna för en kortare period, skööönt!
Har fått flera söta sms från mina vänner som undrar vart jag har tagit vägen och hur det är med mig. Jag kan lova er att de smsen värmer så pass mycket att kylan utanför faktiskt inte spelar någon roll. kärlek!
Måste erkänna att jag saknar Sebbe lite också, fast jag kom hit igår hehe. Han skulle visst ut med jobbet ikväll så jag hoppas att de får trevligt och att han orkar upp i morgon till jobbet ;)
Nu ska jag vara lite social med Hulda.
Blogg you later bitches




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0