Många tankar,

Okej, idag har jag en sjukt dålig dag, vi vet en sådan där dag verkligen allt känns så jävla meningslöst.
Som jag sa tidigare så är jag absolut inte nöjd med min livssituation för tillfället och idag känns det extra mycket just idag. Det är så mycket känslor på en och samma gång så jag blir alldeles utmattad..
Det rinner tårar utan anledning och jag känner mig minst i hela världen!
Och det är ingen mening att komma med meningslösa kommentarer som "sluta tyck synd om dig själv", för det gör jag inte, absolut inte, men alla har mer eller mindre dagar. Idag har jag en mindre bra!
Egentligen vill jag bara ligga i Sebbes armar och få känna mig behövd just nu. Men han hade andra planer efter jobbet och jag tänker absolut inte hindra honom från att göra saker han vill. Det behöver han..
Som ni märker är dagens humör inte på topp så därför tänker jag inte blogg förens jag känner att jag klarar av att skriva ett vettigt inlägg.. Men som sagt, alla har sina mindre bra dagar..
Känns välbehövligt med hockey och sedan myspys med familjen i kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0