Lite nattliga tankar,

Jag ska snart ta och krypa ner bredvid min mysiga, dock sovandes, pojke i en nybäddad säng, sköönt!
Det är något speciellt med nybäddat alltså, därför ser jag till att bäddaom ofta hihi.
När han kom hem från gymmet så tog vi en skön varm dusch tillsammans (buuusigt) sedan mös vi ner oss i soffan för att äta. Sebbe tyckte att maten var jätte god så det var roligt, annars gör ju han jämt mat. Han tyckte att jag överträffade mig själv och erkände att han hela tiden trott att jag var en katastrof i köket..
Hmm man tackar och bockar haha!
Alltid roligt att överraska, egentligen spelar det inte så stor roll med vad, litet som stort, billigt som dyrt. Känslan av att få göra någon annan glad är oslagbar och jag är nog en sådan människa som gillar att "ge"!
Dock måste han ha varit vääldigt trött för han la sig i sängen och deckade efter ungefär fem minuter.
Och "det som skulle ta två timmar innan han skulle kunna somna", haha tröttmössa!
Just nu rör det sig väldigt mycket i mitt huvud men jag har svårt att greppa tag om något. Det känns lite konstigt för annars brukar jag ha väldigt lätt för att analysera och bearbeta tankar och där genom kunna få ner det i bloggen eller prata om det. Men nu snurrar allt bara..
Känns välbehövligt med en myskväll med familjen i morgon. Har ju som sagt inte umgåtts med dom så mycket som jag egentligen kanske har velat. Så jag förnekar att det är fredag och dränker partysuget!
Först blir det hockey med papi sedan hyr vi en film och köper med oss lite gott hem till mami och sis!
MYS - CHECK !



 

 



Kommentarer
Postat av: Joy Malou

Låter som en bra fredag! :D

2010-11-12 @ 03:02:02
URL: http://maluwie.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan du slänga in bilder på dig och din pojkvän eller? ganska meningslöst att du skirver om honom hela jävla tiden och man ver inte ens hur människan ser ut?

2010-11-14 @ 18:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0