Ikea dags,!

Sitter här och väntar på att Henry ska komma och hämta upp så att vi kan åka till IKEA och kika lite. Sebbe behöver köpa lite nytt till lägenheten, som hatthylla och skoställ och så vidare. Jag bara älskar att gå på IKEA, man hittar alltid så himla mycket fint som man vill ta med sig hem hiho!
Det har varit dåligt med uppdateringar idag men just nu känner jag att jag inte klarar av att dela med mig av så mycket av vad som händer i mitt liv.. Det händer väldigt mycket just nu och tyvärr så är det inte åt det positiva hållet. Och att slänga upp något depp inlägg tänker jag inte göra hehe!
Slänger upp ett inlägg lite senare.



Kommentarer
Postat av: Anonym

,!

2010-12-01 @ 20:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0