Hungrig tjej!

Åh nu är jag irriterad! Har stressat hela dagen utan en mat bit i magen och det säger ju sig självt att det var ju kanske inte det bästa. Först skulle jag in på AF en snabbis (trodde jag) men det visade sig vara världens kö så det var bara att ta en lapp och känna sig precis lika värdelös som alla andra haha!
nee men aa..

Skönt att jag ska fixa iordning mitt CV i morgon så att jag slipper den där skiten!
Har ju några jobbalternativ som jag ska kolla upp, taggad as hell..
När jag köat en halv timme stod det klart att jag inte skulle hinna hem i tid för att släppa in Asmir som ska fixa elen, jag skulle heller inte hinna möta upp ***** för att få *******, men det löste sig bra endå. När jag äntligen var klar där så träffade jag på Daniel så det blev ett snabbt hej och lite små snack. Han ska också på hockeyn ikväll (han håller dock på leksand) så vi ses troligtvis där, trevligt!
Sedan fick jag skynda mig vidare för att hinna till UM, vad jag gjorde där håller jag dock för mig själv!
Självklart var det världens kö där också,
fan gör västeråsarna inget annat än knulla utan kondom, någon?!
Tillslut var jag färdig även där och skyndade mot älskade Vivaldi för att köpa med mig en sallad hem till Sebbe. Som tur var försökte jag ta ut pengar innan och det visade sig att hela Swedbanks system låg nere så det gick varken att ta ut pengar eller betala med kort. Min enda tanke var, DÖ.
Så nu sitter jag här och har precis ätit upp en såndär liten färdiglagad ost och skinkpaj.
Nyttigt nej? Ångetst JA!
Blir upphämtad om en timme för att åka och titta på hockeyn så jag hinner inte träna där i mellan heller.
Får helt enkelt köra en ordentlig genomkörare imorgon, ser fram emot det!
Idag får jag även min sladd så att jag kan slänga upp mer vardagliga bilder här i bloggen, ruuulit!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0