Hemma i Västerås igen,!

Som rubriken lyder är jag alltså hemma i Västerås igen, lite tidigare än väntat. Men efter en näst intill sömnlös natt och tankar som bokstavligen talat förvandlade min kropp till en tickande bomb så bestämde jag mig för att åka med Matilda de 7 milen hem till Västerås igen vid 6 i morse. Tack Matilda!
Är väldigt ledsen för att jag åkte hem tidigare än planerat men jag kände att jag var tvungen. Skulle kunna stanna där hur länge som helst just för att det känns som att vardagen stannar upp och alla problem blåser bort, men det är ju just det, mitt liv här i Västerås stannar inte upp för att jag gör det..
Den här gången kommer det absolut inte dröja lika lång tid innan jag åker dit igen. Och förhoppningsvis kommer Matilda hit någonting också snart. Min underbara älskade vän!
Imorse när jag kom till Sebbe så låg han däckad i sängen medans Robin låg på soffan. Fick tvinga honom upp till jobbet och jag överdriver inte om jag säger att han fortfarande var full.
inte okej någonstans.!

Det spårade ju igår vilket är en av anledningarna till att jag kände att jag ville hem..
Nu ska jag krypa ner i sängen och försöka sova lite grann.
Blogg you later!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0