Helgen i korta drag,

Sådär ja, äntligen lite ledig tid. Det har varit fullt upp de senaste dagarna, motivationen har inte varit på topp heller, men nu så. I fredags var jag ute med Elin och tjejerna, jag hade grymt roligt och kände för en gångsskull att jag kunde slappna av och njuta hela kvällen lång. Efter en mindre förfest tog vi taxi ner på stan och hamnade efter många om och men på Silk. Och som nog de flesta vet var ju våran allas hatade och älskade Kissie där som gäst DJ haha! Jag tyckte själv att hon höll en väldigt låg profil och märkte inte alls av att hon var där. Men det var grymt mycket folk!
Det blev mycket dricka och mycket dans med gamla vänner som jag inte har sett på jätte länge, asnice!
Vid stängning var det näst intill kaos men jag lyckades få syn på Sebbes killkompisar som stod nästan längst fram i kön så jag lyckades ta mig fram till dom ehe! inte uppskattat av resten av kön lalala..
När jag väl kommit ut och kommit till bussen så har jag ju självklart missat den och i samma veva dör min mobil. perfekt! Men med lite letande efter någon med något användbart nummer, lite stapplande med högklackar i snön, lite taxi åkning, lite mer stapplade i snön och tillslut skjuts kom jag äntligen hem,!
Lördagen spenderades i väntan på att Sebbe skulle vakna, jag var vrålhungrig och bakis men som den snälla flickvän som jag är så lägger jag mig i soffan för att vänta. Jag hinner kolla på tre filmer och dö några gånger om innan han vaknar haha! ej ookej..
Slutade med att vi åkte in till Hongkong för att äta Kinabuffé. Eller pojkarna åt buffé och jag beställde in fyra små rätter, det räckte för mig hiho. Så himla gott var det, MUMS!
Kvällen bestod utav filmtittade hos några vänner här i närheten. Dock somnade jag med huvudet i Sebbes knä och sov mig genom hela filmen. Vi var väll inte hemma förens vid sex på morgonen hehe.!
Och nu till söndagen som verkligen var guld värd vill jag lova!
Jag och min familj tog in på Västerås exklusivaste spa för att få lite behandlingar, relaxa och bara umgås. Det var heelt underbart vill jag lova och verkligen något som vi alla förtjänade. Trots att det kostar en hel del så är det verkligen värt varje krona, spa är verkligen något som alla borde unna sig då och då. Man känner sig verkligen som en ny människa efteråt!
Funderar på att ta med Sebbe dit nu framöver, gymma lite, få lite massage och bara ta det lugnt.
Det var ett super fräscht ställe, jag tog lite bilder som ligger på systers kamera så de kommer upp så småning om hiho!
I dag är det massor av To Do, så jag lär sätta igång på engång.
Blogg you later,



 

 

(bilder lånade från google)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0