Goood morning sunshines rise and shine!

Håller på att fixa iordning mig här hemma för vi ska hem till farfar för att äta en för tidig farsdaglunch/middag. Är dock inte ett dugg hungrig trots att det enda jag åt igår var lite chips till filmen igår kväll. Det är verkligen inte okej jag vet men min aptit har försvinnit iväg långt bort någonstans..
Men det brukara vara god mat så jag hoppas att jag kan få i mig lite iaf!
Blir säkert några parti "stopp" också, haha ett måste när släkten träffas. Haha guuud vilket tråkigt inlägg, jag känner mig minst som 60+ just nu. Men lovar att komma med lite roligare shit så fort jag landat hemma hos Sebbe.
Blogg you later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0