Good morgon,!

Vaknade för ungefär en timme sedan efter att Thom kom in och skrek på Matildas rum. Jag besämde mig för att gå upp medans Matilda låg kvar, något som näst intill aldrig händer haha! Har inte sett Thom på bra länge så det var roligt. Har suttit och målat lite med barnen som är hemma från skolan eftersom att de är sjuka. Just nu sitter jag med en utav kattungarna i knät och myser hihi. De är så otroligt söta,!
Kunde inte somna i natt, låg som vanligt och tänkte för mycket och det blev extra svårt eftersom att Sebbe inte låg bredvid mig. Vi sover ju tillsammans nästan varje natt..
Men efter ett tag fick jag sällskap utav en av kattungarna, först somnade han på mitt bröst, vågade knappt röra mig haha! Sedan skulle han absolut sova i mitt ansikte och det spelade ingen roll hur många gånger jag puttade ner honom haha. MMS:ade Sebbe några bilder när vi låg där och mös hihi..
Idag ska vi nog bara ta det lugnt, sitta lite barnvakt på eftermiddagen sedan hittar vi nog på något till kvällen.
Blogg you later,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0