Freedag,!

Tog en lite längre sovmorgon idag hihi. Men hade så himla svårt att somna i natt, tror inte att jag somnade förens runt tre. Nu på morgonen drömde jag att jag och flera bekanta var inblandade i en liknande situation som de i Saw. Kommer ihåg en scen där man använde sig av träningsredskap för att träna axlar och rygg, på den satt en liten kniv så varje gång man drog ner fick man den i nacken. De som redan gjort det fick sitta och titta på och gjorde allt för att mima och försöka visa vad som skulle hände om de drog för långt ner..
Usch vad hemskt det var. Så var det en scen då jag var hemma i vårat hus instängd men någon som var identisk med mamma, som dessutom ville döda mig, så när pappa var ute på inglasningen misstänkte han ingenting trots att jag hela tiden försökte få hans uppmärksamhet. Det värsta var att någonstans i huset fanns min lillasyster inlåst. Usch vilken jobbig dröm.. och den tog liksom aldrig slut!
Dock vaknade jag av att det plingade på dörren som aldrig förr så jag var helt säker på att det var Sebbe som ville dryga och väcka mig. Så halvt sovandes gick jag upp med täcket lindat runt mig och öppnade med det visade sig vara killen som ska tapetsera i köket.
Tyckte det var lite konstigt att han plingade hysteriskt på den där stackars dörrklockan. Är inte det ganska ohyffsat om man förstås inte känner de man ska till?! Eller jag vet inte..
Nu sitter jag här och väntar på Sebbe, han fick sluta jobbet tidigare, underbart hiho!
Får se vad vi hittar på för något, skulle vara skönt att dra till gymmet en vända. Men vet inte om jag vågar riskera något nu när jag känner att jag börjar bli lite förkyld. Hoppas att det släpper snart..
Vill verkligen komma igång med träningen på riktigt igen, det får mig att må så himla mycket bättre!
Därför känns det onödigt att träna nu när jag är halvdan vilket kanske leder till att jag inte kan träna alls på kanske två veckor.. Får se hur jag gör..
Nu är Sebbe på ingång sååå
blogg you later!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0