Fredag,

Tog lite extra sovmorgon idag eftersom att det var näst intill omöjligt för mig att somna i natt. Trots att jag låg i Sebbes armar och han pillade mig i håret (som jag älskar) så kunde jag inte slappna av..
Vad det beror på är alldeles för personligt så det tänker jag inte gå in på här i bloggen!
Men tillslut måste jag endå ha somnat och för en gångskull så drömde jag inga mardrömmar på hela natten. Annars har det varit standard varje natt vill jag lova..
Nu har jag precis varit ner i tvättstugan och slängt in lite tvätt, ska försöka fixa något att äta under tiden. Mår dock jätte illa men det är viktigt att jag få i mig någonting eftersom att jag är så dålig på att äta.
Tror jag gör i ordning lite nudlar och en grönsakstallrik, det är lätt att äta.
Om jag känner mig lite piggare så hade jag även tänkt att städa och fixa lite innan Sebbe kommer hem. Det är ju trots allt fredag och jag tror inte att han vill tänka på städning det första han gör när han kommer hem. Det blir ingen utgång ikväll trots att jag vill, men jag kan helt enkelt inte. Sebbe skippar också det för att vara med mig vilket jag uppskattar hundra gånger om, tack gubben!
Får dåligt samvete eftersom att det är löning och grejer och jag vet att han vill ut, men det var hans eget beslut och det är jag som sagt glad för..
Får se vad vi hittar på men han ville bara vara hemma och ta det lugnt, kan bli mysigt hiho!
Hittade lite gamla bilder på mig (haha) som jag tänkte slänga upp i ett senare inlägg.
Blogg you later bitches,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0