Fräscht.!

Har precis kommit ut ur en varm och skön dusch. Passade på att lägga i en hårinpackning medans jag rakade benen o s v så nu känns håret super fräscht. Passade även på att skrubba hela kroppen och smörja in mig så nu är jag lika len som vanligt och luktar "coconut" hihi.
Det är faktiskt något som jag alltid får komplimanger om, att jag är så len hihi!
Köpte ett jätte bra Body Butter när jag var på KOS med tjejerna. Den är ganska fet men sugs upp utav huden direkt vilket är skönt så att man slipper allt kladd som kan bli annars..
Gjorde också rent ansiktet på djupet och smörjde in mig, så himla skönt. Dock kan jag erkänna att jag har haft sjukt tur med min hudtyp. Jag kan utan att överdriva säga att de finnar jag har fått genom hela livet kan räknas på två händer. Jag tror aldrig att jag har haft två finnar samtidigt ens en gång!
Jag är verkligen så jäkla glad att jag har sluppit det problemet för finnar är inte fint. Men samtidigt så kan man ju inte göra så mycket åt dem när de väll sitter där.
Gäller att ta hand om huden i förebyggande syfte! Precis som med resten av kroppen,

Jag har tänkt på en grej, (oh noo tänker ni) tjejer (och killar med förstås) som slutar lägga ner tid på sig själva och sitt utseende för att de skaffar pojk/flickvän är riktigt tragiskt..
Jag menar vem vill ha en slaffsig partner som inte tar hand om sitt yttre och går runt i mjukisar varje dag.
Självklart menar jag att man ska kunna gå o sminkad och sätta på sig lite skönare kläder efter en dag fylld av jobb eller skola. Men jag hoppas att ni förstår min poäng!
Jag vet många som skaffat pojk- eller flickvän och som helt plötsligt inte lägger ner lika mycket energi på sig själva och sitt utseende. Och nu tänker ni "Ja men utseendet är inte allt"
Nej men till 99 % är det faktiskt därför eran parter blev attraherad av er från första början!
Jag tror att det har en negativeffekt på ett förhållande om man inte tar hand om sig själv och sitt yttre.
Jag vet själv av egna erfarenheter att en kille som inte tar hand om sitt yttre och som inte bryr sig om vad han sätter på sig just för att han inte måste "anstränga sig längre" BLIR mindre attraktiv.!

Här är några av mina favoriter från The Body Shop,
Kostar 165 för 200 ml,

 








Kommentarer
Postat av: EVELINA

varför skriver du .? ,! hejdå, .:) bitCHÄÄz, är du beroende av , knappen eller?!?!???W?kgh särskrivning på o sminkad föressten.

2010-11-25 @ 17:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0