Flyr från Västerås,

Kom precis in efter att ha sprungit till och från gymmet. Körde bara tre magövningar med tre rep. sedan tappade jag suget på grund av lite olika anledningar. Så jag bestämde mig för att springa hemåt igen, men jag tog en rejäl omväg istället, det var riktigt skönt att springa med musiken dunkandes i öronen..
Har alltid varit duktig med att springa, i somras, höstas så sprang jag milen utan problem.
Men nu var det ett tag sedan jag sprang ute, har mest sprungit på gymet. Skönt att vara igång igen!
Som rubriken lyder så kommer jag att fly Västerås för några dagar till min mycket saknade vän Matilda.
En gång i tiden var hon min andra halva och vi gjorde precis allting tillsammans. Jag bodde där på helgerna och i princip hela loven. Men nu umgås vi inte alls lika mycket längre utav olika anledningar.
Saknar henne så otroligt mycket så det ska bli riktigt skönt att få komma dit ett par dagar!
Slippa trötta Västerås och allt runt omkring..
Nu ska jag och Sebbe sätta oss i soffan och äta medans vi tittar på "ung och bortskämd" BÄSTA!



två jätte gamla bilder på mig och Matilda!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0