Fest med eliten,

I fredags samlade vi ihop gänget för Halloween fest hos Emma. Sist vi var samlade var på midsommar hemma hos mig så det var riktigt roligt att se alla. Det blev lite lekar, shottande ur sprutor och annat knas. Och som vanligt så spårade det ju ur på mer än ett sätt. Slutade med att jag lämnade festen i en taxi tidigare än alla andra.. Men om man bortser från hur festen slutade för min del så var det en härlig kväll!
är dock lite besviken på vad som egentligen hände på festen, men nog om det!
I lördags så kom pojkarna hem till Sebbe och det blev film, chips och dipp hiho, mums!
Tur att jag var på bra humör annars hade jag aldrig pallat alla deras kommentarer haha. Men jag antar att det är smällar man får ta när man är ensam tjej. Dock kommer jag inte ihåg vilken film vi såg haha!
Igår tog jag och Sebbe sovmorgon sedan blev det lite mys innan vi begav oss till gymmet.
Körde kondition, mage och armar vilket känns i magen idag, sköönt! Senare gled vi över till Waldmann för att kolla på film med pojkarna. Haha herregud, filmen var katastrof, hände ingenting förutom de fem sista minuterna typ.
Riktigt skämt!
Idag fortsatte Sebbe att bygga på sin tatuering på ryggen och han ville att jag skulle följa med så jag mötte upp honom vid 11. Blev bra sugen när jag satt där och tittade vill jag lova. Fast jag vet ju inte riktigt vad jag vill göra men jag vet att jag kommer att tatuera mig inom en snar framtid. Dock ororar smärtan mig sjukt mycket, jag har ju så himla låg smärttröskel verkligen. Tål ingenting..
Jag har ju tidigare orat mig för nålen men jag tror inte att det kommer att bli så stort problem. Jag har ju en sjuk nålfobi som gör att jag inte ens kan ta blodprov i fingret.
Sist svimmade jag två gånger och höll på att ha ihjäl läkaren på köpet (!!)
Nu sitter jag här och har precis ätit, det var riktigt gott vill jag lova. Snart ska jag ta itu med disken och därefter dra en storstädning av Sebbes lägenhet. Ibland kan jag tycka att det är roligt att städa (??)
Senare när Sebbe har slutat så blir det en sväng på gymmet, ska bli grymt skönt!
Slänger upp tre bilder från i fredags:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0