En kväll full av träning,

Bestämde mig för att springa en vända i regnet innan Sebbe kom hem från jobbet. Det var riktigt skönt om jag ska vara ärlig. Luften blir fräschare och det blir lättare att andas vilket gör att man orkar springa längre, perfekt!
Sen att man ser ut som en dränkt katt på köpet är väll en smäll man får ta hehe..
När Sebbe kom hem så hämtade Asmir och grabbarna upp oss och vi åkte till gymmet. Det var tråkigt mycket folk vill jag lova men som tur var så erbjöd sig en kille sin crosstrainer tlll mig när han såg att jag väntade,
en riktig gentleman haha!
Tanken var att jag bara skulle värma upp i tio minuter men bestämde mig för att köra på en halv timme i rätt högt tempo och ganska tungt motstånd. Det kändes i benen eftersom att jag redan sprungit en vända innan. Jag körde även lite mage och armar vilket var skönt. Tog det dock lite lugnt eftersom att förkylningen fortfarande spökar.!
När jag var klar så hade Sebbe några rep. kvar på en magövning. Vikten han använde sig av var bara några kilo ifrån mig haha! Han får använda sig av mig nästa gång, fria vikter är ju som sagt bäst ;)
När vi kom hem så lagade vi mat enligt schemat och mös sedan ner oss i soffan för att kolla på det nya avsnittet av "ung och bortskämd" haha BÄSTA på länge, lööv it! Daniel är så jävla skön haha!
Sebbe tycker att jag platser där, jag förstår inte vad han menar.. ehe!
Efter det tog vi en varm och skön dusch, med happy ending, haha driver, ellllller?!
Det blir en tidig kväll ikväll tänkte jag precis skriva men så såg jag att klockan är kvart över elva, ojdåå..
Imorgon har jag massor att göra!
  • Tvättstugan
  • Möta upp en vän för lunch
  • Viktigt möte
  • Släppa in Asmir så att han kan fixa elen
  • Möta upp ***** för att ta emot *******
  • Träna
  • Hockeyn, vik - leksand (!!)








Kommentarer
Postat av: norlingh.

åh du är så vacker! saknar dig :)

2010-11-16 @ 08:02:30
URL: http://tttypamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0