Det är lördag och det är lugnt,

Ikväll ska de flesta ut men jag känner verkligen inte för att beblanda mig med en massa människor. Det har varit så himla mycket skit de senaste helgerna och det har helt enkelt fått mig att tröttna (!!)
"Krogenvärlden" är så himla falsk, allting med den är falsk. Tjejen man knappt känner kommer fram och kramar om en precis som att det är så vi alltid har gjort (??!) Killen man träffat på något förfest för ett bra tag sedan blir förbluffad när man inte känner igen hans ansikte i dimman.
Alla är vänner med alla helt enkelt, tills något heelt oväsentlig händer och alla blir ovänner med alla.
SKÅÅL!
Men jag ska inte säga något för jag vet att jag kommer stå där precis som alla andra helger, tragiskt men sant haha! Det är som att hata något man älskar!
Idag vaknade jag dock upp med ett leende på läpparna och det har hållt i sig hela dagen, så himla skönt. Som sagt så var jag hos farfar tidigare idag för att äta farsdaglunch med familj + faster och kusin.
Det var ett bra tag sedan jag träffade min kusin trots att vi är lika gamla och bor i samma stad. Det är verkligen så himla tråkigt. Ska se till att höra av mig så att vi kanses och hitta på något!
Det blev god mat och lite kortspel, jag tog hem potten sista rundan ehe..
Efter det blev jag avsläppt hos Sebbe, vi har bara tagit det lugnt och myst lite. Nu ska vi se till att få något i magen (läs:gå rakt över gatan till pizzerian) och sedan traskar vi nog över till Vatanen. Det var lite pojkar där som skulle ut så det blir väll att umgås lite innan de drar vidare till krogen.
Det skulle inte förvåna mig om jag blir super taggad när jag väl sitter där och hör musiken och ser pojkarna dricka, det skulle vara så himla typsikt mig. Alltid sista sekunden.. Spontan ska man vara!
Aha nu hör jag att min kära pojkvän har deckat i sängen, ZzzZzZZz, Hm vad var det, typ, 4 minuter kanske, knappt det, som vi pratade med varandra. Han är tamefanimig otrolig den där pojken!
Ska hoppa i sängen för att väcka honom nu, gud vad glad han kommer bli!
Slänger upp ett inlägg senare,!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0