Back on track,!

För det första vill jag be om ursäkt för den obefintliga uppdateringen som varit den senaste veckan, jag hoppas att så många som möjligt ska hitta hit igen. Dock har jag fått flera gulliga kommentarer utanför bloggen om att jag borde uppdatera så jag bestämde mig för att ta tag i det här nu skönt nog!
Tack så jätte mycket, det betyder otroligt mycket!
Det har varit otroligt mycket på det personliga planet den senaste veckan och jag har verkligen inte känt för att vara speciellt social och det har lett till att jag heller inte har velat dela med mig av så mycket tankar.
Det hade blivit för personligt..
Förtillfället känner jag mig otroligt vilse på grund av olika anledningar men jag jobbar på att få det under kontroll. 
Jag är inte jätte nöjd med min livssituation för tillfället, känns som att jag inte har någon grund att stå på längre. Men det får mig bara ännu mer motiverad till att få klart mitt cv och fixa iordning den biten. För jag tror att så fort jag har kommit iordning på det planet så kommer mycket annat att lösa sig på vägen automatiskt.. sköönt!
Vi är ju mitt uppe i en flytt nu också, fast det har jag ju inte märkt så mycket av eftersom att jag mer eller mindre har bott hemma hos Sebbe de senaste veckorna. Men nu när jag är hemma så slog det mig rätt plötsligt, det är mindre än tre veckor kvar tills vi flyttar.. Hyllorna börjar redan gapa tomma..
Igår var familjen här som ska flytta in, de ville visa sina barn huset och ta lite olika mått. Jag har nog inte riktigt förstått att det ska bo en annan familj här. Att hemma inte längre kommer att vara hemma, usch läskigt!
Nog om det, som ni kanske förstår så har det hänt en hel del under den här veckan som jag inte har bloggat och det kommer bli omöjligt att återberätta allting så ni får helt enkelt följa med mig här ifrån och nu!
(Dock kommer det ett separat inlägg om vad som hände i lördags, känner att jag behöver skriva av mig)
Som många redan vet så spårade det ju ur rätt rejält då och jag vill få en chans att berätta min version!
den verkliga versionen av det som hände!

Kan dock passa på att berätta lite om fredagen då vi firade min underbara vän Madde som har fyllt 19 år. Jag och Elin fixade oss lite hemma hos mig för att sedan promendera över till Madde och möta upp de andra tjejerna och killarna som var där. Blev lite ost och kex till att börja med sedan paketöppning och "19 frågor" haha!
Stackarn haha, frågorna var inte snälla men jag tyckte att hon klarade sig helt okej endå hehe. Därefter packade (läs:moosade) vi in oss i bilarna och åkte ner till Silk. Där slog vi klackarna i taket som vanligt och det överdrivet mycket dans och härj, häääärligt! Dock slutade kvällen med att jag snällt fick promendera ut lite tidigare än de andra (haha ej okej).. Såå kan det gåå!
Här kommer lite bilder:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0