Trött tjej,

Trots att jag sov tusen gånger bättre i natt än vad jag gjort de senaste nätterna så är jag helt slut nu. Men det beror på att jag tömt alla mina energi förråd och det lilla jag får i mig dagligen går snabbt åt. Men jag jobbar på det och snart ska jag kunna sova och äta normalt, det har jag bestämt!
Idag hade vi som sagt inga lektioner utan vi övade bara på utklädnadsshowen och jag tror faktiskt att vi börjar få till det ganska bra. Haha ah. Nu har vi en hel dans som alla kan rörelserna till, nu gäller det bara för alla att sätta dom också, lite svårare kanske. Men jag måste säga att alla är förvånandvärt duktiga faktiskt haha!
Vi övade väll i princip non stop i två timmar men det var bara roligt att göra någonting alla tillsammans. Efteråt gled jag ner på stan för att köpa med mig en sallad (Vivaldi hihi) som jag tog med mig till gymmet. Orkade dock inte äta upp hela salladen, det blev nästan halva kvar, vilket det inte brukar bli.. Hmm inte bra..
Trodde inte att jag skulle orka med så mycket på gymmet idag så tog det rätt lugnt. Sprang en halv timme och körde en halv timme fys. Har ju som sagt mått rent åt helvete enda sedan jag fick den där attacken och ambulansen fick komma. Så jag ville inte riskera något eftersom att jag heller inte har ätit eller sovit i princip. Men det kändes hur skönt som helst att vara tillbaka på gymmet :)
Nu ska jag ta och sätta mig och skriva ett arbete som ska vara inne i morgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0