Spännande vecka,

Nu är det verkligen inte långt kvar till studenten, 12 dagar om jag inte har räknat helt galet. Och fram till dess händer det en massa roliga saker som jag verkligen ser fram emot. Äntligen är skolan över efter 12 års arbete. Jag kan inte med ord beskriva hur skönt det känns verkligen, känslan av att stå där på vagnen kommer att vara obeskrivlig.. I veckan har vi utklädnadsshow och det kommer bli så jävla roligt verkligen. Trots att man kommer skämma ut sig totalt när man står där på scenen och uppträder för hundratals människor så känns det inte som att det gör så mycket. Det är bland de sista sakerna vi gör tillsammans så varför inte göra det ordentligt liksom hehe! Kommer bli gaaalet,
Idag vaknade jag ganska sent men det berodde på att jag inte somnade förens vid halv sex i morse. Jag kunde helt enkelt inte somna, det kändes som att mitt huvud var fullproppat med tankar och frågor som bara ville ut. Jag pratade i telefon i nästan 2 timmar, så jävla skönt att jag har dig vid min sida! Saknar dig så vännen <3
Just nu befinner jag mig i en rätt jobbig situation. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Det blir för mycket helt enkelt. La mig i solen nu på eftermiddagen och läste lite, det var riktigt skönt vill jag lova. Nu har jag precis hjälpt mamma med maten och snart ska jag bege mig till gymmet. Jag har bestämt mig och jag ska lyckas!
Slänger nog in ett inlägg lite senare, har allt för mycket tankar i mitt huvud..
Tjaarå!


en evig längtan, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0