Nattliga tankar som vanligt,

Det har varit hemskt mycket tunga grejer som hänt den senaste veckan, men på något sätt känner jag mig starkare nu än vad jag har gjort på länge. Det är som att energin börjar komma tillbaka samtidigt som jag inte känner mig lika beroende av andra. Tidigare har jag inte klarat av att vara ensam en sekund, jag har hela tiden sätt till att på något sätt ha kontakt med någon. Antingen genom att träffas, prata i telefon eller smsa. Men jag känner inte riktigt samma behov längre, även om jag fortfarande bokstavligen hatar att vara ensam.
Som många nog redan vet så är det jag och Tony igen. Jag vet att det inte gillas i många ögon men jag hoppas att mina vänner kan lita på mig och acceptera mitt val, för jag har mina skäl och ska inte behöva försvara mig. Jag hoppas också att vårat förhållande ska respekteras av alla. Jag vet att mer än en tjej skulle vilja ha mig ute ur bilden och det är verkligen så jävla synd att man inte kan respektera andra människors förhållande. Jag vet själv att man inte kan styra sina känslor men ibland kanske man helt enkelt blir tvungen att acceptera att man inte kan ge utlopp för dem. Jag kan inte förstå hur man som tjej tänker när man raggar på en kille som är i ett förhållande, eller tvärt om. Det är så himla respektlöst och det äcklar mig nästan mer än allt annat.. Usch skärp er!
Precis det här hände dagarna då jag och Tony gjort slut. Jag öppnar mig och berättar i tårar hur mycket jag älskar Tony inför bland annat den här tjejen. Hon sitter där och tröstar mig för att sedan dagen efter ge honom en puss. Även om den inte hade någon betydelse för Tony så, Helt ärligt, så jävla äcklig stil! Förlåt mitt ordval men jag vet inte ens vad jag ska säga. Alltså, hur tänker man då? Eller rättare sagt, tänker man? Det fick verkligen mina tankar om den här tjejen att sjunka till noll. Jag har absolut ingenting emot henne annars eftersom hon är mycket trevlig och söt. Men så gör man bara inte. ofattbart.. Jag skriver inte det här för att jag vill tjaffsa, för det är verkligen det minsta jag vill, känns som att jag växte i från det stadiet för ett bra tag sedan. Jag skriver det bara för att få ur mig det så att jag inte behöver slösa energi på det.
Det jag egentligen bara vill ha sagt är att jag hoppas att ALLA respekterar vårat förhållande.
Nu ska jag ta och krypa ner i sängen för att växla några ord med min pöjk.
Natti natti bitches <3

jag älskar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0