Mycket som ska göras,

Det är inte förens nu jag faktiskt förstår att det är i morgon natt vi åker. Och jag har inte ens fixat en resväska, den jag har är så tung så jag skulle inte orka bära den med alla kläder och saker i hehe. Ska låna en lättare för då kan jag också ta med mig mer saker hiho! Maxvikten är på 15 kilo + 5 kilo handbagage men det ska jag nog klara. Dock fick jag övervikt i somras när jag åkte hem från Turkiet men då hade det blivit en del shopping också hehe. Den här gången kommer det mest bli sol och fest för min del, underbart vill jag lova..
Har några nyinköpta klänningar som jag tänkte inviga annars får jag se vad jag tar med mig. Känner på mig att jag kommer få packa om hur många gånger som helst och välja bort både ett eller två par skor, suck! Måste se till så att jag har lite plats över också så jag kan ta med mig något fint hem till mina underbaringar här hemma!
Ska fixa klart lite i skolan sedan åker jag ner på stan för att hämta ut pengerna och fixa det sista. Ska se om jag kan hitta en till bikini att ta med. Sedan är det lite små saker som måste köpas in. Tur man är tät ehehe! ;)
Det är med blandade känslor jag kommer sätta mig på planet. Det kommer bli underbart och ett helvete.
Jag vet att människor kommer ta chansen att försöka förstöra saker jag byggt upp här hemma. Det är så jävla synd verkligen, men jag vet vart jag har mina vänner och min pojkvän, det räcker för mig :)
PUSS


Kommentarer
Postat av: Cathrine

Åh vad härligt :) Ha så kul linda!

2010-05-03 @ 23:58:38
URL: http://cathrinepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0