Mycket som hänt,

Det var ett tag sedan jag skrev sist, och det har hänt så sjukt mycket saker så jag knappt vart jag ska börja. Men jag tror jag börjar med Turkiet resan. Först måste jag bara säga att jag har sån himla tur att jag hamnat i den klass som jag gjort, hur sköna människor som helst verkligen, just love it!
Bussen mot Arlanda gick halv 4 på morgonen så vi var rätt slitna när vi kom fram till hotellet senare under dagen. Men gud så härligt det var att stiga av planet och känna sol och värme, som jag har saknar det hihi! Jag kände verkligen hur jag behövde den här resan på ett sätt. Den fick mig verkligen att koppla av, tror aldrig jag har tagit det så lugnt utomlands som jag gjorde nu. Fast jag ljuger ju om jag säger att det var lugnt hela tiden hehe! Blev några utgångar på lite olika uteställen och jag måste säga Västerås nattliv har lite att leva upp till hehe..
Dagarna spenderade vi vid poolen eller med olika aktiviteter som typ volleyboll på stranden, thats nice! Det blev inte så mycket shopping för min del, faktiskt bara ett par converse. Sedan köpte jag ett par WE-shorts och en lacoste parfym åt Tony på flygplatsen. Ville inte köpa i butikerna där nere för då vet man aldrig kvaliten på sakerna. Men jag hoppas verkligen att han blev glad för det var ju inte jätte billigt hiho. Men det är han värd!
Det blev några galna partynätter trots att jag tro det eller ej inte var taggad på det alls faktiskt. Saknade Tony så otroligt mycket, usch, det är läskigt hur fäst man kan bli vid en annan människa alltså..
En utav dagarna hyrde vi en båt för endast oss i klassen som vi tog ut på havet där vi solade och badade. Eller, alla andra badade inte jag hehe! Fortfarande lite för kallt fegis som jag är..
Hur underbart som helst med strålande sol, underbara vänner och musiken som pumpade från hela båten!
Tänkte att jag slänger upp lite blandade bilder i slutet av inlägget.
När jag kom hem från Turkiet spenderades de närmsta dagarna tillsammans med Tony, usch så saknad han var. Var nice att träffa alla i Enköping också, så himla gulliga hela högen. Var fest samma kväll jag kom hem så ingen vila där inte, trots att jag var helt slut efter alla timmar på buss och flyg.

Vi kom ju hem i onsdags och i fredags var det min födelsedag, då var man 19! Och jag vet att det är vääldigt många som har funderingar och frågor om just min födelsedag, särskilt alla här hemma i Västerås. Planen var att jag och Tony skulle åka hem till mig för att äta födelsedagsmiddag som min underbara familj ordnat. Men först tänkte vi mellanlanda lite snabbt i Enköping för att folk ville säga grattis till mig. Så det gjorde vi. Men vi hann knappt ut ur bussen innan det var bråk som slutade på polisstationen för Tony och de andras del. Mitt i allt glömde Tony sin påse på bussen med parfymen han fått av mig och lite andra saker, typiskt :(
Eftersom att polisen inte kunde ge oss någon tidsuppfattning så var det bara att vänta, vilket vi gjorde i 3 timmar. Det resulterade i att jag missade middagen hemma, vilket gjorde mig väldigt ledsen faktiskt. Men jag missade även mitt egna födelsedagsfirande på Strike med mina underbara vänner. Så det var bara för dom att boka av. Usch vad jag kände mig som en riktigt dålig vän, har fortfarande sjukt dåligt samvete även fast jag vet att jag inte kunde påverka situationen. Jag antar att mina brudar i Enköping tyckte synd om mig för helt plötsligt fick jag ett sms där det stod att jag skulle komma och att de hade en överraskning. Så jag mötte upp dem och vi gick till en pizza där de hade dukat upp med papperstallrikar och bjöd på kladdkaka, hur gulligt var inte det! Till och med killarna sjöng för mig utanför polisstationen, snacka om att göra det bästa av situationen, kärlek!
Lite senare mot kvällen kom det helt plötsligt över mig att det var min födelsedag och att allt blivit kaos så det slutade med att jag började må jätte dåligt. Det gick så långt att jag började hyperventilera efter luft men fick känslan av att jag inte fick någon, vilket gav mig panik. Jag vet dock att jag svimmade till tre gånger men vaknade väldigt fort. Som tur var uppfattade Milaja väldigt fort vad som hände och med hjälp av Tony fick de ner mig på en bänk och ringde ambulans. Usch jag kommer verkligen inte ihåg någonting men det låter lite halv läskigt när jag tänker på det nu. Men med Tony och Milaja vid min sida så kunde ambulanspersonalen lugna ner mig och jag kunde andas relativt normalt igen. Nu till något helt sjukt (som om det andra var normalt) medans jag får hjälp av ambulanspersonalen så är det någon jävla idiot (!!!!!) som tar min mobil OCH går ner i min väska och tar min plånbok. Hur fan tänker man då, är man så fattig och kass att man måste gå på människor som svimmat?!
Fan vad förbannad jag är verkligen! riktigt jävla less..
När allting lugnat ner sig lite så upptäcker vi att en brud jag och många andra mycket gärna vill prata med befinner sig på samma parkering. Arg som jag var gick jag rakt fram till henne och berättade precis vad jag tycker om henne. Det behövdes bara tre enkla ord, inte så svårt att lista ut av jag sa kanske. Vi bestämde oss för att prata lite med den här bruden men helt plötsligt hade hon inte så mycket att säga längre. Det är tydligen inte lika lätt att prata face to face som det är att sitta bakom sin skärm och skriva upptäckte vi. Helt plötsligt försvann den kaxiga attityden och framför oss satt en tjej i tårar, jag tyckte inte synd om henne.
Efter att jag sagt (skrikit) vad jag velat, dock långt ifrån allt vill jag lova, så bestämde jag och Tony för att ta bussen hem till honom. Kvällen slutade så bra som den kunde efter en helvetes dag.
Det roliga var att jag sa på morgonen att det skulle bli min bästa födelsedag någonsin, lite komiskt faktiskt.

Imorgon är jag ledig skönt nog, kan verkligen behöva sova ut lite. Tydligen är Tony också det men det sa han inte förens nu, den sög ju, annars hade vi kunnat spendera natten tillsammans. Men vi har sagt att han ska komma till mig i morgon iaf, får hoppas att han gör det. Rätt säker på att så blir det inte!
Natti,










Kommentarer
Postat av: Milajah

älskling kommer alltid att finnas där för dig ! vad som än händer så ska du veta att jag alltid kommer att ställa upp för dig. älskar dig grovt mycket storesyster<3 om jag hade hela världen hade jag gett det te dig puss !<3<3

2010-05-23 @ 16:11:39
URL: http://sammaknazvarjedag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0