Good morning sunshines!

Good morning sunshines, rise and shine!
I natt är första natten på precis en vecka då jag har fått sova mer än 2 timmar i snitt. Och jag kan säga att det var så grymt jävla skönt att äntligen få sova ut. Mycket av det beror på att jag har ändrat mitt tankesätt men också samtalet som jag hade under större delen av kvällen igår. Det måste ha varit det sjukaste samtalet på bra länge vill jag lova, men känslan av att kunna skratta utan att fejka var som en befrielse. Väldigt länge sedan jag skrattade så mycket, väldigt länge sedan jag skrattade över huvudtaget. Stundtals spårade samtalet ur så tårarna rann på mig för att jag skrattade så mycket. Men det blev också en hel del deep talk om livet och vart vi står nu. Finns nog ingen jag kan vara så öppen emot!
Åh vad jag verkligen önskade att jag var där hos honom, det hade varit det ultimata just nu! Bara vara, umgås och inte känna någon press någonstans. Trots allting så lyckas han alltid få mig på bättre tankar. Jag fick somna med ett leende på läpparna och det var alltför länge sedan.. Jag till och med vaknade med ett leende. TACK! <3
Snart ska jag ta och hoppa in i duschen och fixa lite, är ju ledig idag egentligen men vi ska ta oss in till skolan och öva på dansen till utklädnadsshowen. Det var riktigt roligt igår och jag tror nog att det kan bli bra tillslut. Blir väll att öva i några timmar och efter det tänkte jag ta mig till gymmet och pumpa lite hehe! Tänkte springa en timme och sedan köra fys en och en halv timme, ser verkligen fram emot det! Så himla skönt verkligen,
Får se vad som händer framåt kvällen, har ingen anning faktiskt och för en gångsskull är det faktiskt skönt!




Kommentarer
Postat av: amanda

vad bra att du mår bättre hjärtat!

jag mår bra när du mår bra :)!

2010-05-25 @ 17:45:00
URL: http://tttypamanda.blogg.se/
Postat av: Iggström!

Jag log igenom hela texten, så underbart skönt att höra att de är bättre nu! Jag tror på dig och kämpa vidar! LOVE* <33

2010-05-25 @ 22:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0