En på miljonen!

Det kommer och går så mycket människor under ens liv, hela tiden passerar det nya och ibland släpper man greppet om andra. Men jag tror de flesta vet vad jag menar när jag säger att det finns människor som för alltid kommer att förbli speciella. Då menar jag inte det här "FÖR ALLTID" som alla fjortisar använder sig utav, utan jag menar helt enkelt för alltid. En människa som verkligen har lämnat avtryck i ens hjärta. Det behöver inte vara kärleksmässigt, utan en människa man älskar för att den är den helt enkelt.. En på miljonen helt enkelt!
Det finns en person i mitt liv som har just den här platsen, han byter jag inte ut mot någon guld i världen. Det spelar ingen roll om vi bor i olika delar av Sverige, om vi inte har daglig kontakt, för jag vet vart jag har honom.
Jag tänker på honom varje dag och det var alldelles för länge sedan vi träffades. Om det är någon som verkligen kan få mig att fortsätta kämpa så är det han. Finns ingen som kan få mig att må så bra som han gör!
Min egna solstråle, jag älskar dig E.M.T! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0