Mys och snack at my place,

Jag har spenderat kvällen tillsammans med Madde, mycket trevligt! Vi bestämde oss för att göra iordning lite tacos till middag, vilket förövrigt var det första jag åt på hela dagen. Fick näst intill tvinga i mig, har tappat aptiten helt nu när jag är sjuk, mindre bra kanske. Precis som vanligt blev det några timmar med prat och skratt, det är konstigt hur bra man kan förstå varandra ibland hehe.. Situationen i Västerås är förtillfället väldigt infekterad på alla sätt och vis, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Men om talessättet "Det du inte visste om dig själv håller alla andra reda på åt dig" någon gång är sant så är det nu.. Herregud säger jag bara! Jag förstår inte hur folk ens orkar lägga ner energi på att bete sig som dom gör. Det är så mycket skitsnack, blir äcklad rakt genom!
Nej usch! Nu ska jag krypa ner i sängen och växla några ord med min underbara pojkvän!
Natti natti,
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0