Och så var det det här med kärlek,

Jag har kommit på mig själv i att trivas rätt bra i singeldjungeln trots allt. (God bless me, trodde aldrig jag skulle säga det där). För nog är det en djungel alltid haha, folk slåss som djur, (och nu menar jag inte om mig) haha herregud säger jag bara! Buuut I like it!
Jag är verkligen en "förhållande-människa" på alla sätt och vis, det är när jag är i ett förhållande som jag mår som bäst. Förutsatt att det är ett bra förhållande vill säga, fast det är väll rätt självklart kanske. Tyvärr har jag haft ganska otur på förhållandefronten. Om man bortser från det förhållande jag hade tillsammans med Mattias, som varade i ungefär 2 ½ år. Det är en sådan kille jag egentligen behöver, lugn och stabil. Men vi växte helt enkelt i från varandra och vårat förhållande började gå på rutin. Då bestämde vi oss för att det bästa vore att bara vara vänner. Men dessvärre har jag en tendes att träffa "fel" sorts killar som mina vänner så fint uttrycker det. Jag lyckas liksom inte träffa de här stabila killarna utan det är snarare tvärtom, varför vet jag inte. Eller jo, det vet jag nog föresten. Av någon anledning så har jag svårt att nöja mig med en vanlig "svensson-kille", de är helt enkelt för mesiga. Haha ooops! Okej jag kanske ska tillägga att det faktiskt finns undantag haha!
Nej men jag är en sådan person som vill att det ska hända saker hela tiden och det kan man väll säga att det har gjort. Dock har det kanske till och med blivit för mycket av den saken på sistonde, det kan till och med jag hålla med om. (!!!) Dääärför, har jag gått med på att lugna mig några hekto..
Så även om jag för tillfället trivs rätt bra i singeldjungel så söker jag fortfarande det ultimata förhållandet som jag vet att jag kan få. Dock vet jag inte riktigtt med vem ännu, men det visar sig nog när jag minst anar det hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0