Tänkaefter före,

Ibland gör man saker utan att tänka före, men de blir jävligt svåra att glömma efter.
Jag är expert på sådanna saker! Jag lyckas alltid försätta mig i situationer som jag med nöd och näppe klarar mig ur, puuh! Jag tror det har mycket att göra med att jag är spontanmänniska, jag gillar att göra crazyshit och vill att det ska hända saker hela tiden. Därför hinner jag inte alltid stanna upp och reflektera över vad jag faktiskt gör förens det är försent och det redan är gjort. Kan tyckas ganska osmart men på så sätt får jag också uppleva många sjuka händelser som bara för med sig skratt. Så det behöver ju inte alltid vara negativt..
Jag har också väldigt svårt för att lyssna på mig själv och säga nej, inte på det sättet att jag faller för grupptrycket, utan snarare, "jag vet att jag inte borde göra det här, men jag gör det endå" haha! Och det är väll både på gott och ont kanske. När det går så långt att det kanske drabbar någon annan negativt, vilket dock är väldigt sällan, det är då jag önskar att jag var lite bättre på att tänkaefter före. lite klumpigt kanske..
För det är aldrig så att jag skulle vilja såra eller göra någon arg med mening, absolut inte! 



Under natten har jag laddat ner mängder med ny musik så nu blir det att lägga sig ute i solen och njuta!
Senare blir det en sväng till gymmet, sköönt!
Höööörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0