Skön dag på stan med bästa bruurrii!

I morse ställde jag för en gångsskull klockan, nog för att det var klockan 11, men jag ställde den trots allt haha! Måste erkänna att det var bra kämpigt att komma upp men upp kom jag. Fixade i ordning mig lite lätt och taggade sedan ner på stan för att möta upp bästa bror! Vi bestämde oss för att ta en sallad på (älskade) Vivaldi och snacka om allt mellan himmel och jord. Skönt var det att dela lite tankar med någon vettig människa haha! Därefter var vi förbi en sväng hos Silvano som jobbar på den nya glassbaren i gallerian så vi kände oss tvugna (!!) att provsmaka hehe. Himelskt gott var det, som vi blivit lovade hehe. Tur att det var små potioner säger jag bara. Var även förbi bästa Toby på hans jobb och snackade lite skit, haha min solstråle, älskar dig! Vi hann även med att spendera lite pengar hihi, underbart. Hela dagen avslutades på gymmet där jag sprang en halv timme och körde fys där på. Benen var något trötta sen igår men skönt var det hihi!
Med mig hem idag fick jag;
* Ett par sandstone färgade shorts med högmidja, (knyts till rosett högst upp)
* Ett par svarta leggins med "hål", svart spets i hålen. ( lite mer stilrent än bara "hål")
* Balsam från Aqua
* Body Butter, Mango.
* Coconut shimmer body lotion (MUMS)

Nu blir det att hoppa in i en varm och skön dusch, kommer en uppdatering senare bitches!
PUSS





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0