"Och jag bryr mig inte så förlåt för inget!"

Just nu är jag så jävla trött på folk så jag skulle kunna spy rakt ut verkligen. Jag mår illa bara jag tänker på hur alla betér sig. Herregud jag vet inte ens vad jag ska säga längre, blir lika chockad varje gång. HUR kan man finna nöje i att trycka ner varandra och snacka så jävla mycket skit bakom varandras ryggar?! Hur orkar folk ständigt hålla på att hävda sig vad det än gäller?! Om man skulle stanna upp mitt i allting och låta var och en analysera sig själva så tror jag att alla skulle skämmas något så otroligt jävla mycket över deras egna beteende. Jag säger inte att jag är bättre än andra, men däremot säger jag att jag tar avstånd till allt vad skitsnack heter! Jag har analyserat mig själv och insett att jag tänker inte vara en del av allt det här otroligt barnsliga och äckliga spel. Och om det betyder att jag blir utanför systemet so fine, det jag förlorar genom att vara ärlig är bara människor som får mig och andra att må dåligt. Och jag tror jag klarar mig utan dem faktiskt!
För tro det eller ej, i slutändan så är det trots allt alla de här äckligt falska människorna som kommer stå där själva en vacker dag och då har de ingen kvar. Och när man väl står där själv så är det jäävligt lätt att ångra sig men dessto svårare att övertyga andra att man ändrat på sig..
Det allra värsta är att allt det här förekommer bland människor som i grund och botten är vänner. Människor man egentligen bryr sig om men som anses som ett hot då de kanske lyckas när man själv inte gör det. För mig är allting det här sjukt, bara sjukt, jag förstår inte hur man kan leva så här, men jag ser det varje fucking dag endå!
Jag umgås mest med äldre killar just av den här anledningen. Där finns inte samma desperation av att hävda sig. Inte på samma sätt iaf, där är problemen av andra slag..
Men såklart är detta ett självklart diskussionsämne och helt plötsligt är man HORA. Jahaja, det var ju, intressant!
Ni ser själva, när det inte finns någonting att prata om så hittas det genast på någonting, som taget ur luften. Alltså jag blir trött bara jag tänker på det. N-Ä-R-S-K-A-M-Ä-N-N-I-S-K-O-R-V-Ä-X-A-U-P-P-?
Jag är så jävla less just nu att jag skulle kunna hålla på att skriva i evigheter verkligen..
Men som tur är att på grund av allt det här så är det så fruktansvärt lätt att ta reda på vilka som är falska och vilka som är äkta, de utmärker sig ganska väl i mängden om man säger så. All kärlek till dom..
Jag bokstavligen talat hatar människor som från ingenstans tror att man står varandra väldigt nära. Människor som slänger ur sig jag älskar dig till första bästa person och som bryr sig mer om att vara snyggare än den bredvid. Jag menar, det måste ju vara tufft att inte bli född snygg!
*OBSERVERA ATT JAG DRIVER SÅ NI BEHÖVER INTE SLÄNGA IVÄG NÅGON ONÖDIG KOMMENTAR*  
- tack!



För mig är du ovärdelig, för mig är du underbar.
Jag kan skatta mig lycklig som en så fin vän har.
Av mig är du älskad för den du i grund och botten är,
vad som än händer så kommer jag alltid stanna här.
Tillsammans går vi livets tuffa väg hand i hand,
men vi gör det åtminstonde med varann.
Jag älskar dig! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0