Mjaaou på vädret,

Ännu en morgon att vakna upp till när solen skiner, mjaaou, älskar det verkligen! Dock är det tredje morgonen i rad som jag inte vaknar upp hemma ehe. Så det kan gå ibland, myys!
Är själv hemma här i huset, livrädd för att det ska klampa in någon okänd genom dörren när som helst haha. Vill helst slippa situationen som uppstår när jag sitter här halvnaken i deras hus haha! Men peppar peppar...
Jag ska försöka ta mig ner på stan en sväng, tänkte dra en solning sedan lämna Sebbes plånbok som han glömde i morse. Sedan blir det hem och landa en sväng, kan vara rätt skönt. Funderar på att dra gymmet där i mellen också! Ahh får nog bli så så mycket som vi har tjockat de här dagarna haha sjukt ;O
Senare ikväll blir det grillparty med pojkarna, dock saknas det en grill. Jag gillar upplägget!
Nu måste jag skynda mig, fixa och trixa innan bussen kommer!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0