Mitt livs sista studiebidrag,

Åh vad livet känns härligt ibland. Det är som att alla bekymmer och problem flyr så fort solen kommer fram och jag älskar det. Plötsligt känns allt så himla mycket lättare och jag är pigg på vad som händer här näst liksom..
Idag gled jag ner på stan en sväng för att fixa lite och jag spenderade även mitt sista studiebidrag, (!!!)
nooo, tur man är försörjd haha ;D!

Skolan är slut för alltid, eller ja, det kan ju hända att jag väljer att plugga vidare så småning om. Men då är det endå för att jag vill det och inte för att jag måste. Så det blir absolut inte samma sak.. Jag kan inte med ord beskriva lyckan med att ha tagit studenten. De känslorna är alldelles för djupa för att försöka få ner i ord så jag skippar det. Men jag kan lova er att den hade inte kunnat komma lägligare, jag hade inte pallat att gå på sparenergi så länge till. Det har ju hunnit gå omkring två veckor men det är först nu jag verkligen har insett att jag inte har sommarlov längre, jag är kort och gott arbetslös. Haha usch! Men om jag ska vara ärlig så är det inget som stör mig precis just nu. Men inom en snar framtid så ska jag ta tag i den biten också men först ska jag hinna njuta lite.. Men jag måste erkänna att tanken på att vi, IDR07A, inte är en klass längre skrämmer mig. Shiiet, helt plötsligt känner man sig jätte ensam haha! neerå, men kommer sakna klassen så sjukt mycket verkligen. Jag hade turen att hamna i en väldigt bra klass, till skillnad från många andra. Och nu på slutet har vi verkligen kommit närmare varandra hela högen. Så himla roligt verkligen! Gonna miss ya all.
Vädret har varit sjukt underbart de senaste dagarna och jag har passat på att tillbringa några timmar i solen. Men jag vet inte, det känns som att jag blivit imun mot den svenska solen. Kan man bli det?! Hmmm..
Tur att jag och mina brudar har några färska planer på att bege oss till KOS om några veckor. Det är inte riktikgt bestämt när vi åker och vilka exakt som ska med, men åka ska vi! Måste bort från Västerås haha!
Just nu sitter jag hemma hos Sebbe, där jag har tillbringat några dagar, men han har slocknat i sin säng haha! Stackarn sjuk och grejer, det är inte lätt!
Tog precis sällskap med hans bror som skulle ner till bussen, jag fortsatte ner till ica, ville ha mina efterlängtade chips! Inte bra alls, men ibland måste man få unna sig lalalala schyyy.
Jag ska slå på en film tänkte jag, har inte besämt mig än om det är värt att vecka Sebbe eller inte haha. Han ligger helt utslagen stackarn.. Men så jäävla tråkigt att kolla på film själv, han får fan offra sig!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0