Life goes on bitches,

För tillfället sitter jag hemma hos min badboy Jonas, han springer runt här och spänner sig i ljusblå kallingar medans han leter träningskläder! haha han kommer döda mig, PUSS GUBBEN!
Jag börjde dagen med att försova mig så fick stressa sönder för att hinna till lasarettet där jag hade tid vid 11. Därefter mötte jag upp Jonas på stan och vi lunchade på älskade Vivaldi hihi, uuunderbart. Nu ska vi snart tillbaka ner på stan för att Jonas ska klippa sig därefter ska jag bege mig till gymmet. Ska bli så jävla skönt att äntligen få träna igen, har dragits med världens längsta förkylning men nu är den förhoppningsvis borta! I vilket fall som helst så klarar jag inte av att vänta längre. Bära eller brista tyyp!
Jag hade egentligen en rad vettigare tankar att skriva ner men nu står min badboy här redo för att glida ner på stan igen så det är bara att lyda haha!
Slänger in ett inläg senare bitches!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

hahahha jag dör:D

du får hälsa till jonas sen att han va superduktig när de va löga saken:)

älskar dej

2010-06-14 @ 23:05:49
URL: http://nathaliemandl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0