Kontraster i vardagen,

Det är sjukt hur livet kan förändras som med ett knäpp med fingrarna. Ena sekunden har man inget för att i nästa sekund ha allt, eller i värsta fall tvärt om. I morse när jag vaknade så sken solen ordentligt vilket alltid får mig på bra humör oavsett, men inte idag. Idag vaknade jag upp med tankarna hos min bästa vän och där finns de än. Jag har stått vid hennes sida i ungefär 17 år och aldrig att jag släpper taget.. Livet kan ta sig..
Tog med mig en bok och la mig ute på inglasningen för att sola och där stannade jag hela dagen, fruktansvärt skönt! Dock har jag konstaterat att man blir inte brun i Sverige. Den sög ju! Som tur är har vi lite planer på G och om allt går som det ska (!!!) kommer jag kunna förbättra brännan i ett kick ehe! Vi har även lite planer inför helgen som innefattar bästa vännner, hotellövernattning, nöjen och alkohol, mer säger jag inte för det ska bli en överraskning. Kunde dock inte hålla mig helt hihi!
Nu ska jag ta och gå milen innan jag taggar vidare till gymmet för att pumpa lite, biff vare!
Uppdaterar senare, mina tankar består bara utav en sak och det tänker jag inte dela med mig i respekt för andra.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0