I´m back on track - så att säga ehe!

Good morning sunshines, rise and shine!
Vaknade upp av att min mobil låg och tjöt (måste lära mig att sätta på ljudlöst (!!) ) Jag hade ungefär 15 olästa sms från mina nära och kära som förtillfället arbetar om dagarna och beklagade sig över att jag låg och sov hihi! Jag måste erkänna att bara därför låg jag kvar i sängen tio minuter extra, det var så himla sköönt verkligen!
Tog ett bra tag innan jag somnade i natt, låg och tänkte på allt möjligt kan man säga. Jag kom fram till att det är nog många som lätt missuppfattar mig i vissa situationer. Jag är en sådann människa som inte kan ta ett nej utan att få veta varför. Och det är väll på gott och ont.. Eller jo det är klart att jag accepterar ett nej när det kommer men jag vill alltid veta varför, för det ligger alltid någonting bakom och det är det jag är intresserad av. Så har jag nog alltid varit, - varför är det så? varför blir det så? varför gör du så? varför sa du så? Ah ni förstår.
Det är inte det att jag inte accepterar ett nej, bara det att jag vill veta varför saker och ting blir som det blir..
För det finns alltid en anledning till varför man gör som man gör och vilka beslut man tar. Jag kan förstå att det kan uppfattas som drygt ibland, men samtidigt så anser jag att jag har en viss rätt att veta varför om saker och ting gäller mig. Jag använder det bara till att arbeta med mig själv, för att hela tiden bli mer och mer stabil..
Jag bokstavligen talat hatar när folk ger mig ett simpelt svar när det gäller något viktigt, något som betyder något. Jag kan inte landa och få ur det ur mitt huvud förens alla frågor är besvarade och det är så sjukt jävla jobbigt (!!)
Nooog om det, nu ska jag dra milen en sväng och hoppas att det inte regnar!
Senare blir det gymmet!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0