Ang. en kommentar,

Såg att jag hade en kommentar som löd följande:
"men bra att du uppdaterar. vf ha en blogg om du inte ens skirver något , shiiiiiiiiiit."

För det första har jag bloggen för min egen skull, det betyder att jag skriver om vad jag vill och när jag vill. Jag känner absolut inget tvång att uppdatera varje dag om en massa onödigt skit som ingen endå är intresserad av. Känns som att det finns nog med bloggare som på fullast allvar tror att folk är intresserade av hur deras vardag ser ut när den ser ut på samma sätt varje dag. Eller bloggare som vill försöka skaffa någonsorts låtsas vardag. Nej då skriver jag hellre lite färre inlägg när jag väl har något vettigt att skriva. För det andra så har det varit sjukt mycket de två senaste veckorna och jag har inte känt att bloggande har varit min högsta prioritet direkt. Och för det tredje, alla tittar in här frivilligt, jag tvingar ingen, så om det inte passar behöver man ju inte komma tillbaka.
Ganska enkelt, over and out bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0