Torsdag 29 juli,

Börjar med att skriva grattis till min älskade pappa som blir 49 år idag. Men åldern är bara en siffra och där är väl bevisat när det gäller min pappa. Han ser varken ut som 49 eller beter som det haha! Kommer ihåg när jag gick på högstadiet och det enda killarna gjorde var att nörda cs och liknande. De tyckte att det var hur häftigt som helst att pappa också spelade haha ;) Eller som för två sommrar sedan då vi satt på sjökrogen och pappa ringde för att kolla vart vi var eftersom att han också var nere på stan. Då tar en killkompis luren av mig och ber pappa komma ner till oss. Så där satt jag med mina killkompisar - och pappa - och drack och snackade skit på krogen haha!
Nej men det är riktigt skönt att han alltid har kommit bra överens med mina vänner och jag skäms näst intill aldrig över honom. Han vet vad han ska göra och inte göra så att säga ;) 
Och för att inte glömma alla gånger han skjutsat och hämtat mig på lämpliga och mindre olämpliga platser och tider, utan att ställa en massa jobbigt frågor. Jag kan räkna på fingrarna de väldigt få gånger han inte har ställt upp på något, och då har han väll haft sina skäl också kanske hehe!
SÅ GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA PAPPA!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0