Tittar på resor,

Jag sitter här och tittar på lite resealternativ. Jag och brudarna har ju besämt oss för att åka till KOS en vecka! Det lutar åt att vi åker i slutet av augusti då alla har slutat jobba, det är även då det är som varmast har jag hört hehe! Det här är något vi verkligen förtjänar tjejer, en vecka fylld av sol, värme, bad, sena party nätter och tjejsnack, just nu kan jag inte komma på något som låter mer lockande faktiskt, mjaaaaaaaaaaou!
Jag ska möta upp tjejorna i stan senare för att checka in årets power meet fest, så vi får ta och snacka ihop oss då! Börjar bli dax att bestämma oss för när vi ska åka och boka hiho! Såååå taggad,



turkiet i maj 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0