Tisdag 27 juli,

Var tvungen att kolla både dag, datum och till och med månad innan jag skrev rubriken haha! Usch det är inget bra tecken alls, hatar när strukturen i vardagen rubbas. Fast det är klart det är inte lätt att få någon struktur nu när jag varken har skola eller jobb. (!!!) Men det blir det förhoppningsvis ändring på snart..
Sebbe åkte för ett tag sedan så nu sitter jag här och tar det lugnt bara. Igår kväll köpte vi hem pizza och tittade på film, väldigt mysigt måste jag säga. Idag vaknade vi (läs Sebbe) ganska sent så vi gjorde i ordning lite frukost (läs kvällsmat) och tog en dusch hihi. Sedan blev han upphämtad för grabbarna skulle ha "skaldjursmiddag" haha, muuumms!
Jag sitter och funderar lite på att tvinga tjejorna att springa blodomloppet med mig. Det var så himla mysigt sist vi sprang Vårruset. Då var vi fem tjejer som sprang 5 kilometer och avslutade med en stor fika i gräset. Man fick nämligen en stor korg med en massa gott att dela på då man gick i mål. Det vart en riktig girlpower känsla haha! Tror jag ska ta och skicka iväg ett sms till dem nu med det samma faktiskt..


Shiiet nu är jag verkligen taggad till max på att köra igång med träningen igen. Har haft ett litet uppehåll på ungefär en månad nu under sommaren eftersom jag har varit upptagen med så mycket annat och kände att jag inte ville göra något halvdant. Men nästa vecka drar det igång på allvar och jag längtar så sjukt jävla mycket. Sebbe börjar även jobba då och drar igång med träningen på samma gång så det kommer bli jätte bra! Har försökt dragit med honom till gymmet nu under hans semester men det har väll inte gått allt för bra kanske haha. Men nu blir det att köra igång igen! Planen är väll att springa milen och varva med gymmet som jag gjorde tidigare. Har ett mål att sträva efter och det ska jag nå, oavsett vad den här gången!
Ska även försöka få med sebbe ut och springa haha! ett mål att sträva efter bara det ;)
PUSS LINDA

 


Kommentarer
Postat av: Petra Jacobsen

finaste du.! <3

2010-07-28 @ 11:24:10
URL: http://petraajacobsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0