Tidsfördriv så att säga,

Senaste

Låt du hörde: Love the way you lie - Eminem Feat Rihanna

Film du såg: Var länge sedan jag såg en hel film ;)

Mat du åt: Kebab (Gaaad bless me)

Kram: Pappa faktiskt,

Puss: Sebbe

Känslan: förvirring,

Resa: Turkiet, snart blir det KOS

Glädje: Ett telefonsamtal fick mig att le,

Dröm: Jag drömmer så konstiga saker hela tiden..

Person du träffade: Förutom familjen, Sebbe.

Personen du pratade i telefon med: Tony

Personen du fick sms av: Sebbe

Gången du åt 7-eleven korv: har aldrig ätit haha, usch för korv!

Gången du var utomhus: Idag, solade lite med Sebbe

Gången hela din familj åt middag tillsammans: var ett tag sedan, har typ inte varit hemma på två veckor såå..

Saken du köpte: en loka hiho

Allmänt

Ska bli skoj: KOS 2010 med brudarna!

Ska inte bli skoj att: fatta vissa beslut framöver..

Sparar till: just nu, ingenting faktiskt..

Pålägg som gäller: äter typ aldrig mackor, men kanske, skinka?!

Önskar att jag var bättre på: att vara ensam, hatar det!

Dagens dryck: loka blev det,

Vad saknar du: Världens bästa Manno,

Tre band/artister: Jag fastnar sällen för en viss artist eller ett visst band, snarare vissa låtar här och var.

Vad har du gjort idag: Vaknat, solat, ätit, åkt hem hehe

Brukar du svära mycket: Haha, händer väll typ ibland kanske lite sådär,

Hur tidigt stiger du upp: Sent lalala

På helgerna: efter utgång menar ni? aldrig haha!

Vad ska du göra ikväll: Ska snart hoppa ner i sängen hiho

Hur många timmar sover du per natt: oj, det är väldigt varierande, tyvärr..

Vem är snyggast i världen: typ ja? haha neerå, vet faktiskt inte!

Vad är det för veckodag: Torsdag

Bästa saken som hände mig förra sommaren: All tid med Manno, saknar dig vännen!

Favoritplagg i garderoben just nu: kavajen, trots att det är sommar hehe

Längd: sist jag mätte mig blev 157,5 stolta, men det var ett tag sedan

Vikt: oväsentligt, men mellan 50 och 55 (:

Byter gärna garderob med: ooj finns många vill jag lova,

Byxa eller kjol: hmm, anväder mest leggins eller shorts såå..

Senast utlästa bok: Twillight serien EheEH (a)

Mitt rum kan beskrivas som: matchar i olika nyanser av brunt och guld,

Mig själv med tre ord (just nu): förvirrad, trött, obeslutsam

Jag tränar: näst intill varje dag i vanliga fall (Sebbe har haft dålig inverkan haha)

Jag ville bli när jag var liten: Hmm, jag vet faktiskt inte riktigt..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0