Söndagsmys i regnet,

Satt precis ute på inglasningen och åt lite med gott med mina päron. Det börjar nästan bli lite för kallt att sitta där ute på kvällarna nu, usch inget gott tecken! Det går bra så länge det är sol om dagarna eftersom att värmen lagras där inne men nu när det bara regnar så är det lite kyligt. Åt dock gott så det vägde upp det hela hihi!



Nu ska jag tappa upp ett extremt varmt bad, släcka ner badrummet och tända lite doftljus. Känns ganska jätte välbehövligt då gårdagen var den första natten jag spenderade hemma helt själv på ungefär en månad. Det har visserligen varit en jävligt bra månad på många sätt och vis men jag känner nu att jag verkligen behöver lite tid för mig själv. Nog för att det är då jag mår som bäst, när jag är omringad av människor jag tycker om, men det är skönt att ta en paus ibland och bara göra saker utan att behöva ta hänsyn till någon annan. Det känns som att jag har varit väldigt dålig på det den sista tiden. Eftersom att jag är väldigt energisk och måste göra saker precis hela tiden så är det extra viktigt att jag stannar upp ibland och verkligen analyserar hur saker och ting ser verkligen ser ut, annars är det så lätt att jag faller tillbaka, och det tänker jag inte göra! Så ikväll ska jag bara relaxa och ta hand om mig själv hihi. Börjar med ett avslappnat bad och flyttar sedan ut på inglasningen med massa kuddar och täcken för att läsa lite tänkte jag. Tar nog med mig något gott ut också hihi!
På tisdag kommer syster hem så då kan jag äntligen (!!!!!) bege mig till gymmet igen. Hon har nämligen en sladd till mina wehörlurar som jag måste ha. Det är så grymt tråkigt att springa utan musik så jag tappar motivationen direkt. Sen blir det att återgå till det gamla schemat med träning. Gud så jag har längtat, nu har det varit allt för slappt den senaste månaden. Fast som sagt, det kanske var en välbehövlig paus där också!
Nu är vattnet klart och ljusen tända!
Hööörs 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0