Some pics från grillfesten at Sebbes place,

I onsdags var det grillfest at Sebbes place. Vädret var på topp och det var härliga människor hiho! Efter lite övertalning av mig och grabbarna fick vi med Sebbe på utgång och resten av kvällen spenderades på sjökrogen. Man kan väll säga att jag mått bättre när det var dags att dra sig hemåt, fyfan det var det värsta jag har varit med om. Det höll i sig så hårt att jag inte ens kunde dricka en cider på fredagen när det var dags för partytälet på cityfestivalen haha, riktigt illa! Tänker inte gå inte mer i ord på hur kvällen såg ut, för det vet jag inte själv haha!
Och jag tyckte synd om alla pojkar som skulle upp och jobba dagen efter haha! Starkt jobbat!
Låter kvällen tala i bilder i stället för ord så att säga,





 

bloggen vill inte direkt sammarbeta så ni för nöja er med de här bilderna så länge..



Kommentarer
Postat av: amanda

det lät som en rolig kväll :D haha!

var länge sen man såg dig.. saknar dig

hoppas du har det bra!

kram amanda

2010-07-07 @ 13:23:41
URL: http://tttypamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0