Sliten tjej,

Nu är jag hemma igen efter tre dagar på vift hehe. Det har varit så himla skönt att komma bort en stund och bara omges av underbara människor. Vi har solat, badat, snackat gamla minnen och busat med barnen, underbart! Kändes precis som att jag backat tillbaka några år i tiden, haha gud vad livet lekte för oss två då alltså..
Tänkte att jag lägger upp ett inlägg senare med lite bilder och så där, blir lika glad varje gång jag tittar på dom!
Igår kväll somnade Hulda tidigt eftersom att hon ska jobba idag, jag kunde dock inte somna så det slutade med att jag och hennes bror satt på deras veranda och pratade om alltfrån insekter till barn, tills klockan blev två haha. Sen var det dags att försöka sova eftersom jag skulle upp igen vid fem för att åka med Hulda till Västerås. Man kan säga att det var två trötta tjejer som satt sig i bilen..  Jag sov några timmar när jag kom hem sedan la jag mig ute på inglasningen för att sola. Alltså jag förstår inte, jag tror verkligen att jag är imun mot den svenska solen. Visst jag är brun, men blir liksom inte nå brunare.. Den sög ju!
Nu ska jag ta och fixa något att äta, haha!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0