Nattliga tankar,

Ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig..
Började kvällen med att möta upp Sebbe för att ta lite kläder jag glömt där, slutade dock med att jag följde med dom upp på förfest. Jag var inte direkt klädd för fest och kände mig mest i vägen så försökte hålla mig i bakgrunden. Var inte alls sugen på alkohol heller så förstår inte riktikgt vad jag skulle upp dit och göra..
Var meningen att jag skulle möta upp de andra nere på stan för att kolla läget på power meet men blev som sagt kvar där längre än vad som var menat. Ångrar mig lite och samvetet knager, skulle ha promenerat dit och slagit mig ner med mina underbara vänner. Endå beslutade jag mig för att ringa efter skjuts hem, jag vet inte, kändes som att jag bara ville hem liksom. Det här är verkligen inte likt mig någonstans, jag brukar vara den som är mest speedad och festsugen. hmm mysko..
Men det känns som att det är något som tynger ner mig liksom, jag kan dock inte komma på vad. Och det börjar bli riktikgt irriterande vill jag lova. Ska bli skönt att åka ner till västkusten på söndag, koppla bort lite..
Nu ska jag krypa ner i sängen och försöka sova lite.
Natti,
PUSS


Kommentarer
Postat av: Beundrarenv

Om du ser ut så där kom till mig pöka DIREKT ?

2010-07-15 @ 03:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0