Ledsen för dålig uppdatering,

Är hemskt ledsen för den dåliga uppdateringen nu efter att jag kommit hem från Västkusten. Men man kan säga att jag har varit lite upptagen på andra håll och inte haft något jätte stort behov av att blogga. Har knappt varit hemma heller så det har inte funnits någon tid att sätta sig och reflektera heller, något som brukar leda till att jag bloggar för att få ur mig saker och ting. Men nu tänkte jag alltså dra en uppdatering hehe..
I veckan har jag mest umgåtts med Sebbe, vi har för det mesta tagit det lugnt, var ut och fiska med pojkarna något kväll, sen blev det att dricka och umgås lite hemma hos Waldman en kväll också, trevligt! Har varit så fruktansvärt trött hela veckan vill jag lova, och det blir inte bättre av att Sebbe har vänt på dygnet totalt haha.
I fredags drog vi till med en dunder utgång med början hos Emma för en mindre förfest med eliten. Senast vi träffades var på midsommar (at my place) så det var verkligen på tiden att samla alla. Dock saknade vi nästan hälften av gänget då de flesta är bortresta nu under semestern. Men vi gjorde det bästa utav situationen och precis som alltid när vi hittar på något så blev det lyckat hiho! Jag körde på den numera sedvanliga flaggviftningen pojkarna lärde sig i lumpen. Ingen kan göra det bättre än mig, synd att ingen inser det! 
Runt halv 12 bestämde vi oss för att ta en taxi ner till sjökrogen. Väl där mötte jag Madde (en kollega till Sebbe) som jag sedan spenderade större delen av kvällen med (tydligen haha)! Mina närmsta vänner bestämde sig nämligen för att droppa av parvis (hmmm) hemåt under kvällens gång men jag var inte redo för att dra hem haha. Så jag och Madde gjorde baren och allt annat möjligt men bestämde oss sedan för att ta taxi från sjökrogen till donken (tog 3 min haha) för att hon skulle äta. Väl där måste jag ha tappat bort henne för helt plötsligt stod jag med Sebbe och gänget och vi åkte hem till Sebbe.
Vaknade upp i lördags och mådde allt annat än bra, herregud jag tror helt allvarligt att jag inte mått sämre. Var helt yr, hade ingen balans och skakade i hela kroppen. Sen en fin mensvärk på det också. Jag överdriver inte om jag säger att jag låg i sängen precis hela dagen. Sebbe och grabbarna gick för att äta pizza men det fanns inte ens i mina tankar. Eftermiddagen avrundades med att jag, Sebbe och Waldman låg och tittade på Emil i Lönneberga haha. Vad ska man säga..
Jag lyckades ta mig hem tillslut och hann med en lång dusch innan det var dags för att mer eller mindre tvinga sig ner på stan igen för att möta upp Linnea för bio. Vi såg Eclipse, fattar inte hur jag kunde vänta så länge, och jag måste erkänna att jag älskar de där filmerna (!!) Men vi fick några trevliga timmar tillsammans och jag har saknat så himla mycket att umgås med henne så det var mycket uppskattat från min sida. Måste se till att träffas nu innan hon flyttar långt här ifrån "/ usch!
Idag är det söndag och det regnar då är det ju i princip lag på att vara inne och mysa, så det är väll vad min dag kommer att bestå av. Förhoppningsvis så får man lite sällskap senare också, eller ja hoppas kan man ju göra!
Dock har jag lovat mamma att följa med och storhandla så nu blir det att hoppa i myskläder och trotsa regnet.!
PUSS LINDA




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0