Good morning sunshines, rise and shine,!

Vaknade upp för ett litet tag sedan hos Sebbe Fick lite smått panik när jag såg vad klockan var, men det är bara att göra det bästa av situationen så att säga ;) Han sitter och tjockar pizza till frukost medans jag inte är alls är hungrig. Usch usch!
Snart blir det att fixa sig lite snabbt och glida in till stan. Jag hatar det här vädret, det är så svårt att veta vad man ska ta på sig. För trots att det är molningt och så så är det endå ganska varmt, usch..
Jag ska försöka hitta något nytt tills ikväll, nalkas party, sedan måste jag även förbi systemet en sväng.!
Slänger in ett inlägg när jag är klar med allt.
PUSS LINDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0