Första kvällen hemma på två veckor?!

Äntligen har jag landat hemma (!!) Har spenderat de två sista veckorna på lite olika håll kan man säga. Det har både varit grymt mysigt, otroligt roligt och sjukt galet. Men det är verkligen något speciellt med att komma hem till slut. Känns som att jag har bott i min väska och påsar tillräckligt länge för den här gången hehe..
Men jag blir inte hemma alltför länge för på söndag drar jag till västkusten med familjen en vecka. Det ska faktiskt bli ganska skönt, det är första året sedan jag var 14 som jag inte har en pojkvän vid min sida. läääskigt!
Fast på ett sätt ska det bli otroligt skönt också vill jag lova, känns som att man kan uppleva semestern på ett annat sätt, om inte annat får jag lite egen tid med familjen och det kan ju behövas.
Igår var jag i Enköping under eftermiddagen och kvällen. Trots att jag finner det ganska skrattretande i hur de flesta där beter sig mot varandra (skärpning på er, ni är alla bättre än så) så var det otroligt skönt att träffa alla sötnosar igen. Var alltför länge sedan vill jag lova. Träffade dock inte alla som jag hade velat träffa men jag tror jag hinner dit en sväng till innan jag åker på söndag så då ska jag se till att träffa dem också hehe. Vi gick runt lite på stan, följde med Milajah som skulle äta, sedan var jag upp till Victor en sväng också. Kändes som att jag mest sprang runt för att kunna möta upp alla hehe. Missade dock bussen hem, Tony ville att jag skulle stanna kvar längre och Milajah höll fast mig tills bussen åkte, så kvällen spenderades med dom två. Fast så illa var det ju så klart inte haha, man kan säga att ingen av oss är särskilt normal kanske! Buuuut, thats the way it is liiix!
Ikväll blir det att springa en sväng, känner att mitt samvete börjar knaga eller rättare sagt slita i mig. Det här är  verkligen inte okej, jag som annars är sjukt duktig med det där, nej skääärpning Linda!
Efter det blir det att lägga sig i mitt ägg på inglasningen och läsa lite kanske, för skönt vill jag lova.



Det är sjukt vilket högvarv jag går på just nu. Allting är ett enda stort kaos men jag är inte helt säker på att jag vantrivs heller. Baaah köra liksom, någonstans tar det väll stopp kan man ju hoppas på..

A drop in the ocean,
A change in the weather,
I was praying that you and me might end up together.
It's like wishing for rain as I stand in the desert,
But I'm holding you closer than most,
'Cause you are my heaven.

I don't wanna waste the weekend,
If you don't love me, pretend
A few more hours, then it's time to go.
As my train rolls down the East Coast,
I wonder how you'll keep warm.
It's too late to cry, too broken to move on.

And still I can't let you be,
Most nights I hardly sleep.
Don't take what you don't need from me.

It´s just s drop in the ocean,
A change in the weather,
I was praying that you and me might end up together.
It's like wishing for rain as I stand in the desert,
But I'm holding you closer than most,
'Cause you are my heaven.

Misplaced trust and old friends,
Never counting regrets,
By the grace of God, I do not rest at all.
New England as the leaves change;
The last excuse that I'll claim,
I was a boy who loved a woman like a little girl.

And still I can't let you be,
Most nights I hardly sleep,
Don't take what you don't need from me.

It´s just s drop in the ocean,
A change in the weather,
I was praying that you and me might end up together.
It's like wishing for rain as I stand in the desert,
But I'm holding you closer than most,
'Cause you are my

Heaven doesn't seem far away anymore no no.
Heaven doesn't seem far away.
Heaven doesn't seem far away anymore no no.
Heaven doesn't seem far away.

A drop in the ocean,
A change in the weather,
I was praying that you and me might end up together.
It's like wishing for rain as I stand in the desert,
But I'm holding you closer than most,
'Cause you are my heaven.
You are my heaven



PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0